Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jan 2024 16:49:08 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/01099 aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 11330 
Järveküla-Jüri tee L20// L21// L23// Põrguvälja tee 29// 29a// L8// 
Tallinna-Rapla raudtee 1130// 1150, Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, 
11330 Järveküla-Jüri tee// Järve tee L2// Põrguvälja tee 35// 41// 43// 
43a// Lehmja küla, tee// 11330 Järveküla-Jüri tee L20// L21// L22// L23// 
L24// Kalevi tee L1// Kurekivi tee// L1// Kütte tee// Loomäe tee// Lüüsi tee 
L1// Maanteevahe// Männi// 20// 27b// 29// 31// L11// L4// L5// L8// L9// 
Sinikivi tee 2// Tallinna-Rapla raudtee 1130// 1150// Pildiküla, 
Jüri-Pildiküla kergliiklustee// Kirsi tee// 3// 5// L8// Rae küla, tee// 
Kipsi tee 1// 3 (Telia side vaskkaabli ümberpaigutamine (EHR-s puuduva 
rajatise ümberehitamine), fiiberoptiline sidekaabelliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26870760>  (menetlus nr: 
412457), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister